آیا کراتینین 9.1 به معنای نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کراتینین 9.1 به معنای نارسایی کلیه

مشخص شده است که سطح کراتینین بالا به معنی اختلال کلیه، و سطح کراتینین بالا، بیماری شدید بیماری است. با این حال، برای یک با سطح کراتینین سرم 9.1، آیا به این معنی است نارسایی کلیه؟
مقدار مرجع از کراتینین سرم از کشوری به کشور، و حتی بیمارستان به بیمارستان متفاوت است، اما به طور کلی، آن را در طیف وسیعی از 0.5-1.3mg / dL است. کراتینین محصول نهایی از گوشت و ماهیچه در بدن ما است، به طوری که سطح کراتینین نوسان با تغییرات رژیم غذایی و توده عضلانی، اما به طور کلی آن را در محدوده طبیعی تغییر می کند. کراتینین 9.1 به معنی یک توده بزرگ از کراتینین در خون است که باید توسط کلیه مرخص شده است وجود دارد. در چنین شرایط، بیمار تقریبا به طور قطع از نارسایی کلیه رنج می برند.
برای افراد مبتلا به سطح کراتینین 9.1، دیالیز مورد نیاز است برای پاک خون. کراتینین است تنها یکی از سموم تولید شده توسط بدن ما. سطح کراتینین بالا به معنی کلیه نتوانسته اند به عملکرد درست، و در این صورت، جدا از کراتینین، مقدار زیادی از مواد سمی دیگر در خون وجود داشته باشد. این سموم دیگر اندام های داخلی تهدید و ممکن است مقدار زیادی از بافت سلامت بیشتر شود.
دیالیز لازم برای ایمنی زندگی است، اما آن را تنها کمک می کند تا خون برای تمیز کردن و قادر در بهبود عملکرد کلیه است، پس از آن یک راه حل بلند مدت نیست. هیچ گزینه دیگر به غیر از دیالیز و پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که سطح کراتینین تا به 12 افزایش یافته و در عین حال هیچ خروجی ادرار وجود دارد. با این حال، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که هنوز خروجی ادرار داشته باشد، است جایگزین درمان سلول های بنیادی در درمانگاه وجود دارد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از داروهای غربی و داروهای چینی و نشان می دهد اثرات درمان بزرگ در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با خروجی ادرار. با کمک این درمان، سلول های کلیه ذاتی که خفیف مجروح را می توان تعمیر به انجام عملکرد می شود، بنابراین پس از این درمان، عملکرد کلیه بیمار را می توان تا حدی بهبود یافته است. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود می شود، سطح کراتینین به طور موثر کاهش داد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: